Ekonomický, řídicí a rezervační systém pro sportovní a relaxační centra

Koncepčně je systém R2S popsán na zvláštní stránce. Níže uvádíme výčet základních vlastností systému pro prvotní orientaci:

  • prodej za hotové nebo na vrub klientského účtu podle propracovaných pravidel
  • systém účtů, jejichž chování je odvozeno od správcem definovaných profilů účtů – slevy na prodejní položky či kategorie
  • klientská předplatná – možnost předplatit si určitý „balíček“ služeb nebo zboží
  • podpora prodeje zboží přes čárový kód (obsluha karet s čárovým kódem stejnou čtečkou)
  • rychlý prodej jednotlivé položky za hotové bez nutnosti zakládat hotovostní účet
  • skladová evidence v množstevním a finančním vyjádření. Podpora více skladů. Inventury skladu. Podpora prodeje složených skladových položek
  • bodový bonusový systém – propracovaný věrnostní program pro Vaše zákazníky
  • kategorizace prodejních položek (slouží i pro výstupní tiskové sestavy)
  • neomezený počet prodejních cenových tarifů pro každou položku – možnost pojmenování tarifu
  • prodejní ceny proměnné v čase – možnost volně definovat časové intervaly s rozlišením na minuty
  • automatické generování číselných řad účtů přímého prodeje a klientských účtů podle definovaných šablon
  • integrovaný recepční rezervační systém s možností jednoduchých rezervací (např. kurt) či rezervací do vypisovaných akcí (např. aerobic)
  • možnost on-line internetových rezervací přes web
  • přihlašování obsluhy do směny, sledování hotovosti v kase a odvodů tržeb
  • základní tiskové sestavy pro sledování finančních toků, prodejů, směn, skladu, klientských účtů a další
  • u sestav zobrazujících udaje s časem možnost vybrat zobrazované časové období
  • možnost exportu libovolné tiskové sestavy do PDF, Wordu či Excelu
  • propracovaný systém práv pro přihlášeného uživatele
  • pokročilé uživatelské prostředí s dynamickým uživatelsky definovatelným rozložením panelů
  • grafická indikace akcí na řízených objektech, fronta akcí s možností přerdnostního odbavení klienta
  • podpora dotykových displejů u základních operací pro jednoduché odbavení klienta obsluhou
  • podpora zákaznického displeje, pokladní stvrzenkové tiskárny a pokladní zásuvky
  • podpora informačního panelu (druhého monitoru) pro zákazníky
  • podpora různých typů čteček elektronických klíčů (RFID, i-Button, čárový kód)
  • možnost jednoduchého přepínání uživatelského rozhraní do cizího jazyka, každý uživatel může mít nastaven jiný jazyk uživatelského rozhraní
  • k dispozici je slovenská verze

Speciálně pro solária:

  • fronta klientů na každém soláriu s možností odbavit čekajícího klienta přednostně
  • možnost nastavit typickou dobu opalování, maximální dobu aktivace, automatické rozsvícení po uplynutí doby aktivace, dobu dochlazení, symbol pro vyčištění, minimální nutnou dobu pro vyčištění
  • evidence až 4 parametrů provozních hodin s upozorněním na dosažení zadaného limitu
  • individuální nastavení velikosti a barev indikátoru solária
  • provázanost fronty solária na účty a účtované položky