Finanční správa zveřejnila dlouho očekávanou technickou specifikaci popisující datové rozhraní pro příjem a potvrzování datových zpráv obsahujících údaje o tržbě, které jsou poplatníci e-tržeb povinni zasílat pro každou uskutečněnou tržbu, jež je předmětem evidence dle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb.

Náš software je neustále přizpůsobován všem legislativním změnám, proto i podpora EET bude v ekonomickém a řídicím systému R2S plně integrována!

Harmonogram zavedení elektronické evidence tržeb:

  • v 1. fázi – od 1. prosince 2016 – ubytovací a stravovací služby,
  • ve 2. fázi – od 1. března 2017 – maloobchod a velkoobchod,
  • ve 3. fázi – od 1. března 2018 – ostatní činnosti vyjma těch ve 4. fázi, například svobodná povolání, doprava, zemědělství,
  • ve 4. fázi – od 1. června 2018 – vybraná řemesla a výrobní činnosti.